Группа "Гости"   
Вход или Регистрация  
  | RSS ? → Twitter ? → О нас → Связь 
[ Новые сообщения · Личных сообщений · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Модератор форума: modelizm  
Потому, потому что мы пилоты...
КниголюбДата: Воскресенье, 2007-09-23, 08:38:15 | Сообщение # 1


Страна:
Генералиссимус
Группа: Проверенные
Сообщений: 1149
Репутация: 4
Статус: Offline
Весною цього року помічник Полтавського транспортного прокурора Артем Бугаєць почав перевірку роботи Кременчуцького льотного коледжу. Через велику кількість роботи він попрохав допомоги фахівців Державної авіаційної адміністрації. 17 вересня керівництво «льотки» отримало акт перевірки...

Дипломи – на смітник?
Комісія помітила невідповідності у документах, у яких фіксується кількість годин навчального нальоту курсантів. Так, вони дійсно «відлітали» необхідну кількість годин, але не як командири екіпажу, що згідно з програмою підготовки не може бути зараховано в навчальний наліт. Таким чином, 37 свідоцтв пілотів, на основі яких видаються дипломи про освіту, були видані у 2005-2006 роках без виконання навчального нальоту. – Про чотирьох власників цих свідоцтв взагалі відсутня інформація у ДАА України, – каже Артем Бугаєць. – Зазначені 37 свідоцтв визнані недійсними та підлягають скасуванню. У подальшому буде поставлено питання про анулювання дипломів.

Відповідь керівництва:
– Так, ми визнаємо, що були відхилення від програми, – пояснює ситуацію начальник Кременчуцького льотного коледжу Володимир Головенський. – Але я впевнений на 99 відсотків, що ніхто з цих пілотів не виконував польоти після закінчення коледжу. А свідоцтва, якщо пілоти не пройти щорічну підготовку, – пропадають, і ніхто з тих хлопців не звертався до нас.

Кого вчимо, панове?
Тренажер вертольота Мі-8 у льотному коледжі за останні два роки використовувався переважно для підготовки іноземних екіпажів – 536 годин роботи. Наші курсанти відпрацювали на ньому лише 115 годин. З 1620 годин загального навчального нальоту в 2005-2006 роках безпосередньо в небі на підготовку фахівців цивільної авіації України припадає аж 53 (!) години.
«Вертоліт Мі-8МТВ – це повний аналог бойового вертольота Мі-17 і, є вертольотом «подвійного призначення», – пояснює Артем Бугаєць. – Таким чином, на базі коледжу проходила підготовка військових пілотів на військові вертольоти. Для проведення такої підготовки необхідно погодження з Державним комітетом з експертного контролю, який визначає, що можна, а чого не можна робити для того, щоб не спричинити збитків обороноздатності держави. Ми зараз перевіряємо дане питання».

Врізка Починаючи з січня 2005 та по липень 2007 року коледж підготував майже дві сотні іноземних фахівців. Слухачі приїздили, переважно, з Латвії, Великобританії та США.

Відповідь керівництва:
– Чому ми навчаємо переважно іноземних слухачів... – каже Володимир Головенський. – Бо вони сплачують кошти, на які коледж живе, працює та розвивається, на які літають наші українські курсанти. Держава на це за останні три роки не надала жодної копійки, а ті 15 наших хлопців, яких ми плануємо випустити наступного року, відлітають своє в повному обсязі за рахунок зароблених нами коштів. А щодо підготовки іноземців на вертольоті Мі-8МТВ, – зауважує керівник коледжу, – у нас ця машина цивільна, а не військова. Будь-хто, ким би він не був у своїй країні, у нас навчається як цивільний пілот.

Щось двигун забарахлив...
Члени комісії знайшли «білі плями» і на полі списання авіаційної техніки – за останні сім років коледж «відправив на той світ» 40 одиниць авіаційної техніки. Серед списаної техніки була й така, що не повністю вичерпала свій ресурс. Відомо, що з 68 вертольотів, які залишаються на балансі, льотну придатність мають тільки п’ять.

Відповідь керівництва:
– Ну, по-перше, майно – це прерогатива Міносвіти України. – каже Володимир Головенський. – Ми ніде не порушили інструкцій зі списання техніки. А те, що в Акті Державіаадміністрації вказуються години необхідного наробітку списаних двигунів – вони різні для різних видів, а види двигунів в акті разом з годинами наробітку чомусь не вказані. До речі, ремонт деяких двигунів обходиться дорожче, ніж придбати новий двигун.

Що далі?
«Призупинити дію сертифікату авіаційного навчального закладу...» та «Запропонувати Міністерству освіти та науки розглянути питання щодо відповідності займаним посадам керівників Кременчуцького льотного коледжу...» – саме так звучать висновки комісії Державної авіаційної адміністрації. До усунення цих недоліків, коледж може випускати бухгалтерів, економістів, але тільки не пілотів (!).

Відповідь керівництва:
– Так, зараз ми припинили польоти, у зв’язку з призупиненням дії сертифікату, – каже Володимир Головенський. – Теоретичні заняття продовжуються. Зараз у коледжі працює комісія, яка складає план усунення недоліків, і 20 вересня ми поїдемо до Державіаадміністрації його узгодити. Я вважаю, що все буде налагоджено, і ми одразу почнемо польоти курсантів. До речі, подібні нашій ситуації були в інших навчальних закладах України. Там також призупиняли дію сертифікату, але згодом, після усунення недоліків, вони поновлювали свою роботу і студенти від цього не страждали. Так буде і у нас!
Газета Кременчуцкий "ТелеграФ"


orikoms.at.ua
 
 
qwertyДата: Воскресенье, 2007-09-23, 10:15:15 | Сообщение # 2


Генерал-лейтенант
Группа: Проверенные
Сообщений: 525
Репутация: 6
Статус: Offline
Высокий класс! Что можно еще сказать? Дипломы продали, бабло заработали, а дальше,
Quote (Книголюб)
А свідоцтва, якщо пілоти не пройти щорічну підготовку, – пропадають, і ніхто з тих хлопців не звертався до нас.
Все как всегда, и ничего у нас не меняется.


http://litnik.in.ua

Сообщение отредактировал qwerty - Воскресенье, 2007-09-23, 10:15:39
 

TRAM23Дата: Воскресенье, 2007-09-23, 10:30:58 | Сообщение # 3


Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 546
Репутация: 4
Статус: Offline
Итересно много ли курсантов посе окончания колледжа потом работают пилотами??? Мне кажеться ниодного!!!!

Люблю запах напалма по утрам.......
Это запах победы......
 
 
КниголюбДата: Воскресенье, 2007-09-23, 10:39:10 | Сообщение # 4


Страна:
Генералиссимус
Группа: Проверенные
Сообщений: 1149
Репутация: 4
Статус: Offline
Quote (Книголюб)
з 68 вертольотів, які залишаються на балансі, льотну придатність мають тільки п’ять.

+
Quote (Книголюб)
коледж може випускати бухгалтерів, економістів, але тільки не пілотів (!).

Вот и получаем что вроде и вертолеты есть, но нет ума заработать на них денег. Потому что вертолеты собственность МинОбразования.
А как было бы неплохо рубить на вертолетах деньги. Опять же и часы налетают те кому положенно и мат.тех база будет в норме. Вешь очевидная. Вот только очевидная для нас, а не для Мин.Образования.


orikoms.at.ua
 
 
loginДата: Вторник, 2007-09-25, 21:32:45 | Сообщение # 5


Страна:
Генерал-лейтенант
Группа: Пользователи
Сообщений: 630
Репутация: 5
Статус: Offline
Quote (Книголюб)
Чому ми навчаємо переважно іноземних слухачів... – каже Володимир Головенський. – Бо вони сплачують кошти, на які коледж живе, працює та розвивається, на які літають наші українські курсанти. Держава на це за останні три роки не надала жодної копійки, а ті 15 наших хлопців, яких ми плануємо випустити наступного року, відлітають своє в повному обсязі за рахунок зароблених нами коштів. А щодо підготовки іноземців на вертольоті Мі-8МТВ, – зауважує керівник коледжу, – у нас ця машина цивільна, а не військова. Будь-хто, ким би він не був у своїй країні, у нас навчається як цивільний пілот.
Про это я ваще молчу!


Карандаш в руках художника может оказаться осиновым колом для живописи.
 
 
romeoferrariДата: Четверг, 2008-03-06, 08:55:15 | Сообщение # 6


Страна:
Генерал-майор
Группа: Проверенные
Сообщений: 281
Репутация: 6
Статус: Offline
Парни это все в моем городе. Летают вертушки, но в них курсанты из далеких стран. Они у нас по обмену учаться. А наши курсанты отдыхают. Хочешь практику пролетов - тащи свою горючку

Не страшно где-нибудь выглядеть неопытным.
Хуже, не зная ничего, считать себя профессионалом.
 

  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:


© Оформление сайта. Назимков В. М. Все права на материалы принадлежат авторам, 2006—2024
Хостинг от uCoz Интернет магазин стендовых моделей